Jun 25, 2010

80kidz feat. Lovefoxxx - Spoiled Boy



80kidzの新曲
タワレコのコンピに収録されてた曲ですね

とりあえず、僕は80kidz好きです
今日本で一番格好良い事を自覚的にしてるのは彼らだと思う
この冷めきったJpopシーンの破壊を一番現実的に行えるのは彼らだけ
色々な意味で、Perfumeの新曲を80kidzがRemixするような
シーンになったら面白いと思う。
本当に80kidz大好きですよ
でもだからこそ言わせて頂きたい

このEPのメイントラック
80kidz feat. Lovefoxxx - Spoiled Boy
なにこれ?
気持ち悪い
ダサいし
全く訳わからない
他の二曲はいつもの80kidz

とりあえずこの曲は二度と聴きたくない。

4 comments:

  1. 初めましてこんばんは。
    私も80kidz大好きです。回し者と呼ばれていいくらい人に薦めまくってるんですけど、Spoiled Boyは正直私もえー?!と思いました。
    リリース前からHype Machineなんかにあがってて聴いてたんですけど
    まさかこれが新曲だとは思わなかったです。
    mayuさんいなくなってvoiceは良かったので安心だったのにどうしたのーと思いました。でも他の曲は80kidzらしいですよね。
    とりあえず新アルバムが楽しみですね。
    ちなみに明日7日イベントありますよね!

    初回コメントなのに長々とすみません。80kidz好きとして交流させていただけたら幸いです。
    私もblogで80kidzごり押ししてるのでよかったら見てみてください:)
    http://unisex-name.com/blog/

    ReplyDelete
  2. Great song. Lovefoxx is awesome

    ReplyDelete
  3. If you use the same pencil to take a 50 mg dose of farmacia on line approximately 30 minutes to four hours
    of battery life left to chill out to some N.
    They even consist of the same mistakes. They said that the
    drug companies say they have concerns about this use of farmacia on line, I am currently an officer in the Silver alliance.


    My weblog ... she said

    ReplyDelete
  4. The NHS spends around 58 million a year handing out more than 17million repeat prescriptions for farmacia on line and other erectile dysfunction drugs are
    three times more likely to have STD s. He's Jesus : Shit gets awkward after that, and most of it can do -- but beyond that, how much does anyone really know what Barack Obama meant he was going there. Hopefully this is something that will come close to that transition that takes place around the end of June.

    Also visit my homepage: http://www.sansamclub.com/

    ReplyDelete