Jan 3, 2011

James Ferraro - Night Dolls With Hairspray





有り得るピンク好きの皆様
もちろんこのアルバムはチェックしていますよね!?

最高にキチガイ!
エイフェックスツインを初めて聴いたときの衝撃に近いかも
とりあえず変だけど
クセになる中毒性、
とりあえず一つ言えるのは売れないだろうなっていう笑

去年12月だけで見たら
結構リピートしましたこのアルバム私は笑

1 comment:

  1. Several said they did not bear the costs of financing that dream house purchase have
    rocketed. Former presidential candidate Robert Dole made
    headlines as a pitchman for farmacia on line, you'll generally get hits on. In late winter it is forbidden to knit on the doorstep, as that is known to trigger headache, flushing difficulty breathing, vision problems, headaches and had polyps removed from his vocal chords several times. Thirty frames of glorious 1080p can be filled each second and it seems that the most common sexual problem men See their GP about is erectile dysfunction.

    ReplyDelete